15.04.2015

Strike a Pose Yakında Geliyor!!

MERHABA!!

Bugün sizlerle yakında geleceği sürekli konuşulan Strike'tan bahsedeceğim ama elimde fazla bilgi yok. Çünkü henüz ürünlerin fotoğraflarını bulamadım. Ama bu hafta Cuma gününe kadar geleceğine neredeyse kesin gözüyle bakılıyor..

Starbazaar'nın en değerli ürünleri diyebiliriz. Eğer SD'niz varsa çok harcamayın, yoksa da birkaç gün içinde biriktirmeye bakın derim ben. Çünkü Strike a Pose ürünleri Starbazaar'da çok çok kârla satılıyor..

Nerede duysam Cuma günü diyorlar. Ben de Cuma günü gelebileceğini düşünüyorum açıkçası. LE, Antidote, daha önceki Strike'lar hep Cuma günleri geliyordu. Bu yüzden Cuma günü almayı düşünenler hazır olsun. Ben de almayı düşünüyorum. Umarım güzel ürünlere yetişebilirim.^^

Görüşmek Üzere^^
tuba_pink


1 yorum:

  1. Hayir onceki strike cuma gunu degil persembe gunu gelmisti yanlis haber . 07.05.15 ve ya 08.05.15 gele bilir :)

    YanıtlaSil