16.04.2015

STARDOLL'DA YENİLİK!

MERHABA!

Bugün Stardoll kullanıcı sayfasında bayağı büyük bir değişiklik yaptı. Ben de sizlerle paylaşmak istedim.
Son zamanlarda değişiklikler artmıştı. Giriş sayfası vb. de değişmişti. Onu beğenmiştim ama buna alışmak zor olacak gibi.
İşte yeni kullanıcı sayfası;

Açıkçası bu biraz yavaş çalışıyor. Önceki buna göre daha hızlıydı.

Ve yayın mesajı bölümünü açmak filan gerekiyor. Ben denk geldikçe bakıyordum. O yüzden bu özellik pek hoşuma gitmedi.Chat kısmı da değişmiş. Artık Chat için sağ alt köşedeki gibi pencereler açmamız gerekecek ve üstteki sohbet balonu kısmından kimi açık olduğunu görebileceğiz. Teker teker aşağı inmek gerekiyor.
Artık bildirimlere ve mesajlara en üstteki zil işareti olan yerden birlikte bakılıyor. Arkadaşlık isteklerine de aynı bölümden.
Açıkçası şimdiden dünkü Stardoll sayfamı özledim.
Daha önce bir kez yeniliği kaldırıp eski haline döndürmüş ve tekrar yenilemişlerdi. Umarım bu da öyle olur. Çünkü bu hem yavaş hem de uzun iş gerektiriyor.

SİZ NASIL BULDUNUZ? YORUMLARINIZI BEKLİYORUZ..^^

GÖRÜŞMEK ÜZERE

tuba_pink

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder