15.04.2015

RockerGreenday Röportajı

Herkese merhaba :D Sizler için RockerGreenday ile çok keyifli bir röportaj yaptım.Umarım keyif içinde okursunuz  :)
1-Stardoll'a nasıl başladın?Birisi mi tavsiye etti yoksa gezinirken mi gördün?
-Stardoll'a başka bir oyun sayesinde başladım.Barbiegirls isimli bir oyunda popüler bir kullanıcıydım fakat aniden kapandı ve Stardoll'a yönlendirildik.Ben Stardoll'u sevdim ve devam ettim.
2-Tasarımların çok seviliyor ve tutuluyor.Senin en sevdiğin tasarımın hangisi?
-Hepsini ayrı seviyorum,seçmesi zor fakat siyah kısa kâküllü tasarımımı hepsinden ayırıseviyorum sanırım.
3-En çok hangi tasarımın satılıyor?
-Steampunk ayakkabı tasarımım en çok satılıyor.
4-Yeteneksiz olduğun bir tasarım bölümü var mı ?
-Yeteneksiz olduğum değilde yapmaktan zevk aldığım sadece saç tasarımı ve t-shirt tasarımı.
5-Saç tasarlarken genellikle silip yapar mısın yoksa ilham gelmesini mi beklersin?
-İlham gelmesini bekliyorum :D
6-Genelde tasarımlarının çoğunu sevdiğin kullanıcılar kimler?
-Babyfacejoo,cloclolove1d,aeynar23.
7-Birazda Starplaza'dan konuşalım.Stardollarını en hangi ürüne harcarsın?
-Sanırım ceketlere harcıyorum en çok.
8-En sevdiğin moda mağazaları hangileri? 3 tane söyleyebilir misin?
-Bonjour Bizou,Fallen Angel ve Rio
9-Takıda ve dekorda hangi mağazaları tercih ediyorsun?
-Takıda Epiphany,dekorda Fallen Angel.
10-Ve son soru.Nasıl bir tarzın var,tek kelimeyle anlatırsan o kelime nedir?
-Maskülen diyebilirim.
Çok teşekkür ederim :)
Ben teşekkür ederim,iyi günler :)
 İşte sizler için yaptığımız röportaj.Umarım keyif ile okumuşsunuzdur :) 
Bir sonraki blog yazımda görüşmek üzere :)
                                                                               -miispuunk



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder