ürünler hoş :)
spor tarz olsa...
Güzel ürünler varmış ama geçmiş sanırım :(
Olaamaaz ! Geçmiş bile.. Neyse İnşallah daha güzelleri gelir. ! ♥
bluzları çok tatlı
Ürünler süper :) Çok beğendim :) Özellikle pantolonu.
Üstler ve pantolon aşırı güzelmiş. ^-^
gidemedim bu mağazaya ya
zamanı geçmiş.
çok güzelmiş ama zamanları geçmiş
çok tatlılarmış
ürünler hoş :)
YanıtlaSilspor tarz olsa...
YanıtlaSilGüzel ürünler varmış ama geçmiş sanırım :(
YanıtlaSilOlaamaaz ! Geçmiş bile.. Neyse İnşallah daha güzelleri gelir. ! ♥
Silbluzları çok tatlı
YanıtlaSilÜrünler süper :) Çok beğendim :) Özellikle pantolonu.
YanıtlaSilÜstler ve pantolon aşırı güzelmiş. ^-^
YanıtlaSilgidemedim bu mağazaya ya
YanıtlaSilzamanı geçmiş.
YanıtlaSilçok güzelmiş ama zamanları geçmiş
YanıtlaSilçok tatlılarmış
YanıtlaSil