23.08.2012

Pet Shop

Yarın Pet Shop'a yeni dostlar eklenecek... Ben Stardoll'a yeni hayvanların getirilmesini çok seviyorum açıkçası çok şeker oluyorlar... Siz ne düşünüyorsunuz? :)
RockinRockbaby

3 yorum:

  1. Gerçekten çok tatlı oluyolar ama inş sc olurlar

    YanıtlaSil
  2. çok tatlılar ya :D hele o yerde yuvarlananı yerimm

    YanıtlaSil
  3. geldiler hepsi çok tatlı hemde 3 tanesi sc alıcam onları yeriimm tatlı kedişer :D

    YanıtlaSil