17.10.2012

İlgi Çekici Ürünler

Şimdi sizlere ilginç ve güzel bir kaç ürün göstereceğim, bunlar cidden güzeller :)


 
Bu kutular bir harika! Öyle değil mi? ister takılarını koy, ister senin için önemli olan bir kaç küçük şeyi.
 

Bu şemsiye cidden bir yaratıcılık örneği. İşte şemsiyeyi tutan kişinin gördüğü görüntü;
 
 
 
Ve buda sevimli pandacıklı tabak. İsterseniz mutfakta kullanırsınız isterseniz odanızın dekorunda.

 
Ben bunları gerçekten çok beğendim, hepsinden istiyorum :)
Sizce nasıllar?
 
merita_beyza

2 yorum:

  1. Taksimde Beatles gibi efsane grupların da kutucukları vardı.Mesela ben penalarımı koymayı düşünüyorum.Ve bence çanta olarak da kullanılabilirler

    YanıtlaSil
  2. Veya bardaklara resim bastırılabiliniyor onun yerine kalemlik gibi bir şeye yapılabilir :) Olabilir

    YanıtlaSil