8.09.2012

Liseler İçin Okul Önerileri

Eğer liseye yeni başlayacaksanız, ya da zaten liseliyseniz bu önerilere bir göz gezdirmelisiniz.
 
Lisede öncelikle liseye uygun bir çanta seçmeniz şart. Ne büyük kadın çantası nede küçükler için çocuk çantası kullanmayın. Yaşınıza uygun tek renk yada floral desenler gibi desenlere sahip çantalar lise konseptimiz için çok uygun.
 

 
--
 
Eğer okulunuzda çoğunluk pahalı ve gösterişli ayakkabılar giyiyorsa, ve sizde alamayacak durumdaysanız üzülmeyin. Önemli olan ayakkabınızın size yakışıp yakışmayacağı. Ama her zaman temiz tutmaya çalışın. Sıradan bir konvers bile size gençliğinizi yaşatacaktır.
 
 
 
--
 
Belki saçlarınız kısadır, belkide sabahları pek uğraşmak istemiyorsunuzdur. Saçınızı her gün aynı model yapmaktan çokta çekinmeyin. Her gün farklı aksesuarlar kullanarakta farklı bir görünüm yakalayabilirsiniz. İşte size çok sevdiğim fiyonklar;
 
 
Ama unutmayın. Arada bir saç modelinizdeki yapacağınız farklılıklar size daha bir havalı görünüm sağlar.
 
--
 
 
'Büyüdük artık renkli kalemlere ne gerek var!' demeyin! Defteriniz ne kadar güzel ve uygun şekilde renkli olursa o kadar dikkat çekiyorsunuz. Arkadaşlarınız defterlerinizi almak için çırpınacak :)
 
--
 
İşte bizden liseli arkadaşlarıma bir kaç öğüt. Herkese Lise hayatında başarılar diliyorumm..
 
 merita_beyza
 

16 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. :D nike çantaları bu konsepte çok uygun goğru tercih yapmışım demekki ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim kulaklarım kepçe o yüzden saçımı toplayamıyorum hergün düzelmesi için dua edip ağlıyorum ne yapabilirim nolursunuz yardım gerek :(

      Sil
  3. ben 7. sınıfa geçtim ama liseye gidince adidas çanta falan alırım heralde

    YanıtlaSil
  4. valla 11 e geçtim 6. sınftan beri adidas çanta kullanıyorum çok rahat:)ayakkabı tercihim ise adidas ve lacoste :):)

    YanıtlaSil
  5. Ben bu sene liseye başlayacağım.2. çanta çok hoşuma gitti :))

    YanıtlaSil
  6. Oyşş hepsi çok güzel bence pembe çanta çok tatlı eğer ondan görürsem bir tane alırım. Bu arada stardoll adım mormelek1012 ziyaret edin lütfen :):) ;);)

    YanıtlaSil
  7. şu 1. ve 2. resimdeki çanta çok guzel acaba hangi mağzada hemen alırım. Bilen varsa soylesin (:

    YanıtlaSil
  8. konvers :DDD harikasınız :D

    YanıtlaSil
  9. İlk çantayı nerede bulabiliriz

    YanıtlaSil
  10. Çanta konusunda açıklayıcısınız fakat yardımcı değilsiniz günlerdir o tip bir çanta arıyorum hangi markadan ne kadara bulabiliriz bunu da açıklasanız ??

    YanıtlaSil
  11. aynen marka verin üstteki mesela

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazı önceki senlere ait bir yazı. Yeni yazımızda yapılan bir yoruma da belirtmiştim. Biz satış yapmıyoruz, Burada reklam da yapamayız. Bizden marka ismi beklemeniz bu yüzden çok yanlış.

      Sil
  12. Of bende liseye yeni basliycam fakat gidip mavi mor pembe karisimi benettondan canta aldim geri donusumumde yok bikere aldim soncta ya cok cocuksu geliyo bana nefret ediyorm cantadan ������

    YanıtlaSil
  13. üstEki pembe canta victoria secret pink te var ama biraz pahalı

    YanıtlaSil
  14. üstEki pembe canta victoria secret pink te var ama biraz pahalı

    YanıtlaSil