8.09.2012

Bedava Pantolon ve Kemer

 Monster High kulübü 80.000 üyeyi buldu, pantolon ve kemer bedava bize geldi... Eğer kulübe üye değilseniz hemen üye olup bedavaları alabilirsiniz:

Bu kulübe üye olmak için;
1. http://proxoin.com/ adresine gidin.
2. URL kısmına: http://www.stardoll.com yazıp enter'a basın.
3. Üyelik girişi yapın.
4. Proxy adres çubuğuna: www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=3712697&action=ma&ac=3712697 yazıp enter'a basın.
Otomatik olarak kulübe üye olmuş olacaksınız. :)



6 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. spr bn zaten üyeydim eve bi girdim bunları gördüm :D

    YanıtlaSil
  3. hayır.. sonradan üye olunca eski gelenlerde geliyor :))
    ben sonradan üye olmuştum o çanta fln hep geldi :)) hepsi geldii :)

    YanıtlaSil
  4. ewt sonradan üye olun ca gelir zaten bn 60.000 üyelik hediyemi aldım en başta sonradan 80.000 lik hediyeleri gördüm süperler bu arada profilimi değiştirdim bn MoDeL_Stardoll um adımı böyle değiştirdim resmimdede model var bu arada suitimi ziyaret ederseniz sevinirim selenagomezoo9

    YanıtlaSil
  5. Ben üye olduğum halde hediyeler gelmedi acaba bir sorun mu var ?
    Amine00

    YanıtlaSil