1. İlk başta sekmeler kısmında ki 'Geçmiş' yazan yere tıklayın.
2. Daha sonra 'Tüm geçmişi göster' yazan yere basın.
3. Açılan sayfada tüm geçmişinizi silin. (Tümünü silmek zorundasınız yoksa proxy ayarlarınız çalışmaz...)
4. Sekmeler kısmından Araçlar'ı tıklayın ve Seçenekler'e basın..
5. Sırasıyla Gelişmiş - Ağ - Ayarlar... butonlarına tıklayın.
6. 'Vekil sunucuyu elle ayarla' ve 'Tüm iletişim kuralları için bu vekil sunucuyu kullan' yazan yerlerin yanındaki kutucukları işaretleyin. Ve boş kutulara gönderide verdiğimiz rakamları yazın. Ve 'Tamam' butonlarına tıklayın. Böylelikle proxy'nizi açmış olacaksınız. Daha sonra proxy ayarınızı kapatmayı sakın unutmayın... İnternetiniz çok yavaş çalışabilir.
Kapatmak için, aynı yollarla Bağlantı ayarlarına gelip 'Vekil sunucu yok' kısmını işaretleyip 'Tamam' butonlarına basmak.
Anlamadığınız, yapamadığınız yerler varsa sorabilirsiniz, cevaplarım...
RockinRockbaby







Hiç yorum yok:
Yorum Gönder