Merhaba Arkadaşlar;
Aranızda tanınmayan kullanıcılar var. Miss Stardoll World için gerçekten iddiası olan kullanıcılar varsa bu gönderinin altında kullanıcı isimlerini yazsınlar. Bunun için mutlaka evinizin iyi bir dekora ve me-dollünüzün gerçek bir tarza sahip olması gerek :) Eğer bu şartlara uyuyorsanız kullanıcı isimlerini gönderi altına lütfen yazın!
Zamanınızı ayırdığınız için teşekkür ederim.
XX mert-_-
Aranızda tanınmayan kullanıcılar var. Miss Stardoll World için gerçekten iddiası olan kullanıcılar varsa bu gönderinin altında kullanıcı isimlerini yazsınlar. Bunun için mutlaka evinizin iyi bir dekora ve me-dollünüzün gerçek bir tarza sahip olması gerek :) Eğer bu şartlara uyuyorsanız kullanıcı isimlerini gönderi altına lütfen yazın!
Zamanınızı ayırdığınız için teşekkür ederim.
XX mert-_-
sema_998
YanıtlaSilmerhaba ben melis.. stardoll kullanıcı adım: hasret
YanıtlaSilmsw için iddiam yok ama adım angelgirlp :D
YanıtlaSilStarbeautyceren
YanıtlaSilAdım Aysen_ismailova
YanıtlaSilmsw'ye neredeyse herkes katilmaya calisiyor en iyi benim diye bir iddiam yok ama iyi oldugumu dusunuyorum eren81uzay
YanıtlaSilmsw'ye neredeyse herkes katilmaya calisiyor en iyi benim diye bir iddiam yok ama iyi oldugumu dusunuyorum eren81uzay
YanıtlaSilAdım : paris_frenc
YanıtlaSilmerhaba ben cennet adım seda_pink_star nolur yardım edin yardımlarınız karşılıksız kalmaz şimdiden tşkler
YanıtlaSilBree.
YanıtlaSiladım alexrusso_567
YanıtlaSilFlora_Sezin :) Çeyrek final hayalim :)
YanıtlaSilBu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilnazocanxd
YanıtlaSilgerçekten odalarımı güzel yaprım bazıları hala tadilatta ama onları en kısa sürede bitireceğim
Lady5Pembe :)İyi olduğumu düşünüyorum
YanıtlaSilellinor-elenor
YanıtlaSildensez
YanıtlaSilsarilacivert538
YanıtlaSilcandygirl_pink
YanıtlaSilstardollbloom
YanıtlaSilRealNiraa1 :)
YanıtlaSiladim 1Gulhan
YanıtlaSilbellslusi
YanıtlaSildüzgün tarzı iddalı bir suiti olanlar diyor unutmayın her önüne gelen yazmış
YanıtlaSilselam adım damla suitimde okadar idaali değlim ama tarzımın ola bileceğini düşünüyorum adım asine
YanıtlaSilBEN pummana1 KENDIME TABİKİ GÜVENIYORUM YALNIZCA DOLAPLI ANA ODAMDA BİRAZ TARZ SAHİBİ Bİ DURUM VAR :D AMA...BU SADECE PARAM OLMADIĞINDAN KAYNAKLANIYO MSW BAŞLAYANA KADAR KENDİME DAHA ÇOK ÇEKİ DÜZEN VERICEM PARA BİRİKTİRİP SUİTİMİ DAHA İYİ VE UCUZ ŞEYLERLE GÜZEL DEKOR YAPMAYAÇALIŞACAĞIM. SÖZ VERIYORUM TANITTIĞINIZA DEĞER BİR ÜYE OLUCAM ^_^
YanıtlaSilhappymiss264
YanıtlaSilpartymiss264 kaanmak istiyorum
YanıtlaSildensez
YanıtlaSilberrin1076
YanıtlaSilQuaxis
YanıtlaSilizabella-67
YanıtlaSilpengupengu5
YanıtlaSilgerçek adımda elif :)
kevser_26 :))
YanıtlaSilmerhaba ben crayzmoda12 hiç bir kızımda ss veya royalty olmadım ve 30 levele kadar geldim.Bu başarımdan ve yaratıcı evimden dolayı adımı yazmak istedim :)
YanıtlaSilcrayzmoda12
_bahar_yasemin_ normal üye olsamda tanınmasamda bana yardım edenler karşılığını mutlaka alacaklar :] Teşekkürler :)
YanıtlaSilmodaledy
YanıtlaSilHakeden mütiş isimler var :3 Ben içlerine girmeyi haketmesemde ismim dursun ^^ crazycatbetul97
YanıtlaSilezo-ezo99
YanıtlaSilicomicom
YanıtlaSilelif834
YanıtlaSilfatma_sevim
YanıtlaSilminq-klbek ve minq_starcici ♥♥
YanıtlaSilİddalı değilim iddanın kendisiyim tusenben bence geleceğin msw si benim
YanıtlaSillady-sofya
YanıtlaSillumastraw
YanıtlaSilinsomnia1996 :)))
YanıtlaSilL4dy_g4g4ww
YanıtlaSil1998_eylul
YanıtlaSilBarbie_Cemre7
YanıtlaSilbloom_820 :) şansımı denemek istiyorum :) İlgin için teşekkür ederim Mert Abi :)
YanıtlaSilcici_asli :))
YanıtlaSilcilginkizj :)
YanıtlaSiltom_1Diva
YanıtlaSiltom_1Diva
YanıtlaSilelizabet_4444
YanıtlaSilmsw için iddaliyım masal_pamuk
YanıtlaSilŞu an çok da iyi olmasa da, kendime güveniyorum. 27 Ağustosda SS olacağım, daha da geliştireceğim. Bir yorum, beni mutlu etmeye yeter. MSW Videom : http://youtu.be/rjvTPizJghE
YanıtlaSiladım zeynep rozz82710 kesinlikle iddalıyım
YanıtlaSilpofuduk_-_ben iyi veya kötü her türlü yoruma açığım özellikle kötü yorumlar kendimi geliştirmeye çalışıyorum kötü yorumlarınızı yazmaktan sakın kaçınmayın lütfen...
YanıtlaSilcRaYz_GoRl gerçekten çok istiyorum ewim için elimden gelenı yaptım
YanıtlaSilcRaYz_GoRl kendime göre gücüm yettiğince evimi düzenlediğimi düşünüyorum zaman ilerledikçe dahada düzeleyeceğim
YanıtlaSilo kadar da iddalı değilim ama adım Nature_H2O
YanıtlaSilzzeehhrraa_98 :)
YanıtlaSilBu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilpinklowes
YanıtlaSillady-sofya
YanıtlaSiladım whiteangelses beni desteklerseniz sevinirim.
YanıtlaSil00sue09 ve arkadaşımın hesabı stardoll_tuqba o giremediği için ben yazdım.
YanıtlaSilblueroxy54
YanıtlaSilmert çok iddalı deilim fakat çeyrek finale bari kalabileceğimi umut ediyorum :D adım gokcezeynep :D
YanıtlaSilasiskiz
YanıtlaSilÇeyrek istiyorum o kadar benden iyileri de var çünkü . Adım : Suzy0041
YanıtlaSillucylucy_star
YanıtlaSilselenagomezoo9 arkadaşlar aslında kazanmam zor ama bi deniyim lütfen çok uğraştım bunun için :))))
YanıtlaSilarkadaşlar göbek adım zehra stardoll adım selenagomezoo9 lütfen oy verin :)))
YanıtlaSil-Lovely-_-idiL-
YanıtlaSiladım:filizstardoll
YanıtlaSilstar_elif_774
YanıtlaSilsmartaysemmmm
YanıtlaSilpardon yanlış olmuş smartaysemmm
Silnazlican433
YanıtlaSilzns-1234
YanıtlaSil