stardollda sorun var.starbaazarda 100 sc e koyduğum ürün evde 100 sd gözükyor :((
Aynen. Ben de 63 level olmak istiyorum saçı çok beğeniyorum :) Bu arada 85. levelin hayırlı olsun :D
yonca ablacım tipsiz sandelye yazısına güldüğümü söylemeden geçemiycem :D:D
yonca ablaa tipsizz sandelyeyi aldınmı peki :))))
almadım kızlar :)))
iyi ki almamışsın. Gerek yokmuş :))
Koptum yonca ablacığım. Biz burada seviye yükseltmek için ölelim. Sen levelinden memnun olma. :D Benimkiyle değiş edelim istersen :) :D
stardollda sorun var.starbaazarda 100 sc e koyduğum ürün evde 100 sd gözükyor :((
YanıtlaSilAynen. Ben de 63 level olmak istiyorum saçı çok beğeniyorum :) Bu arada 85. levelin hayırlı olsun :D
Silyonca ablacım tipsiz sandelye yazısına güldüğümü söylemeden geçemiycem :D:D
YanıtlaSilyonca ablaa tipsizz sandelyeyi aldınmı peki :))))
YanıtlaSilalmadım kızlar :)))
YanıtlaSiliyi ki almamışsın. Gerek yokmuş :))
YanıtlaSilKoptum yonca ablacığım. Biz burada seviye yükseltmek için ölelim. Sen levelinden memnun olma. :D Benimkiyle değiş edelim istersen :) :D
YanıtlaSil