20.08.2015

Pariskin ile Röportaj

Merhabalar.

Sizler için yeni bir röportajımız var. Pariskin ile. 
Aslında röportajı diğer yazarlarımızdan Azra yapmıştı. Fakat uygun olmadığı için benden yayınlamamı istedi. Keyifli okumalar^^

İlk ve klasik bir soru. Stardoll'a nasıl başladın?
- Stardoll'a bir arkadaşım sayesinde başladım. Bana eğlenceli bir oyun olduğunu söyledi ve ben de katılmak istedim.

Tasarımların seviliyorlar. Peki nasıl başladın tasarlamaya?
-Tasarım yapmaya Stardoll'u tam olarak keşfettikten sonra başladım. Kısacası Stardoll'u gerçek anlamda oynamaya başladığımdan beri tasarım yapıyorum. 

En sevdiğin tasarımın hangisi?
-En sevdiğim tasarımım;

En çok hangi tasarımın satılıyor?
- En çok platin sarısı, uçları mavi olan tasarımım satılıyor (Üstteki).

Genellikle sık silip yapar mısın yoksa ilham gelmesini mi beklersin?
-İlham gelmesini bekliyorum. Sürekli silip yapma taraftarı değilim.

-İlham kaynakların neler?
-Renk olarak değil fakat şekil olarak kendi saçlarımı Stardoll'a yansıtmayı seviyorum.

En sevdiğin tasarımcılar kimler?
-En sevdiklerim W3BB, viivian ve Kikinka4.12

Biraz da Starplaza'dan konuşalım. En çok Stardollars'ı hangi ürünlere harcarsın?
-En çok Nelly, LE ve Strike a Pose Mağazaları'ndan alışveriş yapıyorum.

Takıda ve dekorda hangi mağazaları tercih ediyorsun?
-Çok takı takan biri değilim. O yüzden o mağazalardan pek alışveriş yapmıyorum.

Ve... Son soru. Nasıl bir tarzın var?
-Aslında belirli bir tarzım yok. O an ruh halim neyse ona göre giyiniyorum. Bazen sokak stili, bazen maskülen giyiniyorum.

Röportaj için teşekkür ederim.
-Ben de.

Pariskin'in süitini ziyaret etmek için tıkla.

Umarım keyifle okumuşsunuzdur.
 Yeni bir röportajda görüşmek üzere..

tuba_pink

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder