5.08.2015

Azobus Röportajı!

Herkese merhaba.Cutecrystall röportajının ardından yine güzel bir röportaj ile karşınızdayım.Bu seferki röportajımı Stardoll'un uzun soluklu kullanıcılarından birisi olan  azobus ile gerçekleştirdim.Umarım beğenirsiniz :) Keyifli okumalar..
1-Stardoll'a nasıl başladın?
-Komşumuzun çocukları bana bir oyun bulduklarını söylediler.Gerçi o zamanlar 11 yaşındaydım ve bu tarz oyunlar dikkatimi çekiyordu.Başta istemedim falan ama sonra kayıt olup başladım.
2-Evet uzun zamandan beri oynadığın gerçekten hesabına yansımış.Tasarım yapmaya nasıl başladın?
-Benim en yakın arkadaşımın çok güzel tasarımları vardı.Çok özeniyordum ona..Yapmanın bir taktiği olup olmadığını sordum.Oda ünlü karakterleri seçmemi söyledi.Birazda el alışkanlığı dekora böyle başladım.Saçta daha yeniyim..
3-Peki en sevdiğin tasarımın hangisi?


-Gerçekten bir Sungerbob hayranıyım :D
4-Herkes gibi :D Gerçekten başarılı tasarımlar.Peki genellikle silip yapar mısın?
-Saçlarda siliyorum dekor ürünlerim hep aynı :)
5-Genelde tasarımlarının çoğunu sevdiğin kullanıcılar kimler?
-Ladysuuu kesinlikle o benim idolüm.Onun dışında Puppysasha34 ve Vetala'yı başarılı buluyorum.
6-Birazda Starplaza'dan konuşalım.En çok Stardollars'ını hangi ürüne harcıyorsun?
-Genelde Stardollars'larımı Le,strike gibi ürünlere harcarım.Bu yüzden Starplaza'dan çok almıyorum genelde bazaardayım :)
7-Genelde limited ürünler kullanıyorsun yanii?Peki Starplaza'da en sevdiğin moda mağazaları hangisi?3 tane söyleyebilir misin?
-Evet limited ürünleri çok seviyorum.Sırayla sayarsak;
1-Le
2-Strike a Pose
3- It girls
8-Peki takıda ve dekorda hangi mağazaları tercih ediyorsun?
-Takı konusunda epiphany.Dekorda ise Le dekor ve Fashion Furniture..
9-Ve son soru..Nasıl bir tarzın var?
-Ben genelde uzun etek uzun elbise tarzı şeyleri seviyorum.Siyah ceketler,siyah stilettolar..Aslında yerine göre değişir ama genelde bunları çok kullanıyorum.


Umarım beğenmişsinizdir.Bir sonraki blog yazımda görüşmek üzere :)
                                                                      -miispuunk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder