21.04.2015

LadySuuu Röportajım

Her hafta sizler için röportaj yayınlarken bir yenisinide LadySuuu ile gerçekleştirdik.Oyun,tasarımları ve starplaza hakkında çok güzel bir röportaj yaptık.Umarım beğenirsiniz :) İyi okumalar :D
1-Stardoll'a nasıl başladın?
-Arkadaş ortamında başladım yeteneklisin dediler.
2-Tasarımların çok seviliyor ve tutuluyor.Senin en sevdiğin tasarımın hangisi?
-Şu an mavi saç en sevdiğim.
3-En çok hangi tasarımların satılıyor?
-Pembe Unisex saç çok satılıyor.
4-Yeteneksiz olduğun bir tasarım bölümü var mı ?
-Hepsi ile tasarım yapmayı biliyorum. :)
5-Genelde tasarımlarının çoğunu sevdiğin kullanıcılar kimler?
-Queenalex79,eylemm..
6-Birazda Starplaza'dan konuşalım.En çok Stardollars'ı hangi ürüne harcıyorsun ?
-Le daha çok.
7-En sevdiğin moda mağazaları hangisi 3 tane söyleyebilir misin?
-Le,Mr,Callie's Picks çok iyi ürünler geliyor.
8-Takıda ve dekorda hangi ürünleri tercih ediyorsun?
-Aslında dekor yapımında tasarım ürünler çoğunluklu ürünler kullanıyorum.Sadece çiçek ağaç gibi ürünler çok alıyorum.
9-Peki takıda ?
-Erkek üye olduğum için kullanmıyorum diyebilirim. :D
10-Son soru.Nasıl bir tarzın var,tek kelime ile anlatırsan o kelime nedir?
-Farklı,kenimi farklı buluyorum. :D
İşte sizler için gerçekleştirdiğim röportaj :D Umarım keyif ile okumuşsunuzdur.Bir sonraki blog yazımda görüşmek üzere.
                                                                               -miispuunk 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder