20.02.2015

eylemm.. ile Ropörtajımız

HERKESE MERHABA!
Siz bitanecik okurlarım :D için yeni bir röportaj yaptım. Böylece sevilen tasarımcılardan, hatta belki idollerinizden birini daha yakından tanıma fırsatı bulacaksınız.
Bugün
eylemm..
ile bir röportaj yaptım.
 Dudak tasarımları çok seviliyor ve tutuluyor. Bir sürü fanı var diyebiliriz. Mesela ben. :D
Keyifli okumalar.
Stardoll’a nasıl başladın? Tavsiye üzerine mi, yoksa rastlantı mı?
Okuldan bir arkadaşım oynuyordu o zamanlar. Ben de tasarımcı olmak istiyordum. Onun önerisiyle başladım oyuna.
En çok hangi tasarımın satılıyor?
Dudak tasarımlarımdan en çok satılanı aşağıdaki dudak.

Tasarımlarını en çok sevdiğin üyeler kimler?
_tombstone_ , aeynar23 ve Arki.
Peki sen çok tasarım yapıp siler misin?
Günde en az 3 tane tasarım yapıp 2 tanesini silerim. :D
En çok Stardollars’ı hangi ürüne harcarsın?
Kıyafete harcarım.
Hangi tasarımları yapmakta yeteneksiz olduğunu düşünüyorsun?
Saç yapamıyorum.
Peki Starplaza’da  en sevdiğin 3 moda mağazası hangisi?
Pretty in Love, Bonjour Bizou ve Limited Edition.
Dekordaki oyun hangi mağazadan yana peki?
Limited Edition.
Son ve en güzel soru. Stardollda nasıl bir tarza sahipsin?
Tarzım mı ?? Tarzım çok karışık. Her değişik tarzdan kombinler yapıyorum. Taktığım saça bağlı oluyor genellikle. :D
eylemm.. in sevilen dudak tasarımlarından bazıları:

Ve SON.

Umarım beğenmiş ve keyifle okumuşsunuzdur.
GÖRÜŞMEK ÜZERE!

tuba_pink

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder