24.12.2014

Siyah-Beyaz Kombin!

Öncelikle herkese merhaba demek istiyorum. Ben Tuğba. Blogda yeniyim. Önce tanışmak istedim. Stardoll hesabımın adı tuba_pink ve blogda kombin önerileri ve moda hakkında yazılar paylaşacağım.

 İlk kombinim şu an bende olan bu siyah-beyaz kombin. Siyahı ve beyazı birlikte sevenler için ideal ve hoş olduğunu düşünüyorum. Kıyafetleri hepsini şu an mağazada bulmayabilirsiniz ama herhangi bir yerden temin edilebilir. Zor bulunan parçalar değil. Bu kombinde stardollar öğeler var ama sadece starcoins olan kombinler de paylaşacağım umarım. :D

Transparan elbise: Pretty n Love 8 sd
İçindeki beyaz mini elbise Tingeling 50 sc
Ayakkabı MSW 9 sd

İlk gün için bu kadar yeterli sanırım. Umarım beğenmişsinizdir. 
Size özel sd-sc stillendirme de yapabilirim.
Bunun için stilist stüdyomda sıraya girebilirsiniz ya da mesaj atarak ulaşabilirsiniz.
Stil ile ilgili konularda sohbetten cevap vermiyorum. :D
Hoşçakalın

tuba_pink

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder