26.07.2014

Ünlüler - 1 Jennifer Lawrence



Jennifer Lawrence (JLaw) benim beğenerek takip ettiğim bir oyuncu.


Kararlı ve hırslı. Winter’s Bone filmindeki rolü için fazla güzel olduğunu söylediklerinde
rolü kazanabilmek için seçimlere saçlarının 1 hafta yıkanmamış ve karlar içinde
13 blok yürüyüp, gözlerini kanlandırdığı hali ile katılmış ve rolü kapmış.




  Gerçekten çok eğlenceli bir karaktere sahip.  
Her yerde utanmadan kendini özgürce ifade edebiliyor. 
Eğlenceli suratlar yapmakta üzerine yok.
Pizza, kızarmış patates gibi bol kalorili her şeyi çok seviyor ve kesinlikle yemekten çekinmiyor.
Ayrıca spor yapmaktan da nefret ediyor.
 




JLaw Açlık Oyunları'nda canlandırdığı Katniss Everdeen rolü ile tanındı.
Silver Linings Playbook (Umut Işığım) filmi ile En İyi Kadın Oyuncu Akademi Ödülünü kazandı.
23 yaşında ve şimdiden bu kadar başarılı bir oyuncu. (D. 15.8.1990)
Resimde Akademi ödülünü almaya giderken düştüğünü görebilirsiniz.
Sakar ya da şanssız sizce hangisi?





Oynadığı Filmler ve Rollerden Bazıları
 Hunger Games (Açlık Oyunları) -Katniss Everdeen

American Hustle (Düzenbaz) -Rosalyn Rosenfeld

 Silver Linings Playbook (Umut Işığım) -Tiffany

X-Men -Mystique





Görsel ararken Stardoll kullanıcılarından birinin bu resmini buldum ve JLew'in resmi ile birleştirdim. Gerçekten çok benzemiş.

 NOT: Kullanıcı adını bilmiyorum. Bilsem sizinle paylaşırdım.


Stardoll Jennifer Lawrence giydir.
Stardoll Jennifer Lawrence 2 giydir.





Siz JLew hakkında neler düşünüyorsunuz?
Gelecek yazı için önerileriniz, istekleriniz varsa belirtin.
Not: Anonymous(Anonim) yorumlar dikkate alınmayacaktır.




3 yorum:

  1. Ünlüleri böyle tanıtmanız çok hoş bence:) Sizin sayenizde bu oyuncuyu tanımış oldum. Teşekkürler:))

    YanıtlaSil
  2. demi lovato yu tanıtırmısınız?
    bu arada uygulama süper

    YanıtlaSil
  3. kullanıcının adı Miss.Mockingjay

    YanıtlaSil