17.07.2014

irem-bugs-bunny ile Suite Önerisi #1


Merhaba arkadaşlar.
Sizler için bir uygulama daha başlattım. Aslında bunu önceden de Suitim Şahane adıyla yapmıştım. Ama yeteri kadar ilgi almadığı için devam ettirmedim.
Ancak yine istendiği için başlatmaya karar verdim :) Eski yazı için tıklayın.

Dediğim gibi bu konuya ilgi, talep gelirse devam ettirebilirim.

Sizler için gri hoş ve herkesin uygulayabileceği bir oda tasarladım :)
Yorumlarınızı bekliyorum
Nasıl yapıldığını izleyebilirsiniz.:)






Yorumlarınızı bekliyorum

10 yorum:

  1. Bence müthişş ötesi olmuş. Lütfen başkaları beğenmese bile benim için devam et 1 odam ve 1 giriş odam daha var (Normalde 3 odam var ama bunu en yakın zamanda birine yapıcam :)) onlar için de bir öneride bulunursan sevinirim. Goldiecarolin03

    YanıtlaSil
  2. Guzel ve şık olmus elinize saglik

    YanıtlaSil
  3. harika olmuş da koyu gri dıyı nerden bulacağız ?

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş zaten ben hep böyle odalar yapmak isterdim:)

    YanıtlaSil
  5. BEN Starebrar027 beni DreamyJute davet etti

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkürler yeniden bugün bir odama yaptım eski yaptığınında malzemelirini aldım onu da diğer odama yapıcam :) Goldiecarolin03

    YanıtlaSil
  7. Öncelikle merhaba Stardoll Style editörleri.Oda yapımını izledim.Çok güzel ve pratik olmuş.Bende AsenaGlow'um bakarsanız çok sevinirim.Odalarım hoş ve sade.Bunların yapımını sizlede paylaşmak isterim.Fakat editör olmadığım için sayfada bişey paylaşamıyorum.Burada editör olamam ama facebook sayfanızda olabilirim(tabii isterseniz.).Bnun için bazı koşullar vardır.Ben kendi özelliklerimi yazayım.Eğer uygunsa siz benimle iletişime geçin.Adım Ceren 15 yaşındayım.Ankarada yaşıyorum.
    Stardollda ya da bilgisayarda bi aksilik olmazsa(çok da olmaz)5-6 saat vakit geçiriyorum.Çok yaratıcı biriyim.Kombin dekor makyaj (pratik ucuz saçlarda) önerileri yapabilirim.Türkçe'yi düzgün kullanırım(yani yanlış eksik yazmazsam.)Eğer sizede uygun olursa facebook sayfanızda editör olabilirim.:) Kendinize iyi bakın.(Eğer Anonim olmam sorunsa bi akrabamın bilgisayarı 1-2 gün sonra google hesabımla size ulaşırım.)

    YanıtlaSil
  8. kaç sc ve kaç sd tutuyor?

    YanıtlaSil