5.07.2013

Merak Edenlere Glam Fever :)



Merhaba Arkadaşlar :)

 Glam Fever'ı kullanmayan arkadaşlarımıza veya açamayıp merak eden arkadaşlarımıza birkaç görsel göstereceğim . Oyunu açmayı başardım yalnız çok şarj yiyor :) Umarım merakınızı gidermiş olurum.



Evimiz :)


Gardırobumuz :)

Mağazamız :)


Kariyerimiz. :)

*Farklı farklı kariyerler var arkadaşlar , ben kendi seçtiğim kariyerimi gösterdim :)


Merakınız azda olsa gitmiştir umarım :)
Siz bu oyun hakkında neler düşünüyosunuz ?
Aranızda oynayanlar var mı ?

9 yorum:

  1. Oynuyorum güzel birşey.ancak dil ingilizce türkçe nasıl yapabilirim?Böyle biraz zorlanıyorum

    YanıtlaSil
  2. bende dil türkçe tatlım ?

    YanıtlaSil
  3. bnce iğrenç bi oyun ç svmdmm

    YanıtlaSil
  4. Bende oynuyorum güzel ama çok uzun süre oynanmıyor sıkıyor bazen giriyorum :)

    YanıtlaSil
  5. ben eskiden çok oynuyodum sonra sıkıldım sildim şimdi tekrar açtım ve severek oynuyorum ama fever düşmesi çok gıcık :/

    YanıtlaSil
  6. peki oyunun tam olarak konusu nedir?yani bildiğim kadarıyla şehrin en popüler kızı olmaya çalışan bir kahraman var ama?

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler (klavyeesra)

    YanıtlaSil
  8. Ben oynadım ama ekipmanlar biraz fazla ucuz deil mi .DD

    YanıtlaSil