17.04.2013

KULLANICI İSİMLERİ NEDEN MAVİ?

Merhaba Arkadaşlar;
Stardoll'da bazı kullanıcıların kullanıcı isimleri mavi renkte!
Bu olay görülmedik ve bilinmedik olduğu için pek çok kullanıcı bu tür kullanıcıları stardoll çalışanı ya da stardoll görevlisi sanmış fakat kesinlikle bu kullanıcılar stardoll çalışanı ya da stardoll görevlisi değildir!
Bende sizler gibi bu durumu çok merak edip hemen araştırmaya başladım.
Sezgilerime ve bilgilerime dayanarak kendimce bu olaya bir yorum yaptım. Sizlerle bunu paylaşmak istiyorum;

Stardoll Royalty kulübü üyesi olan bütün kullanıcılar için kapsamlı bir çalışma yapılmakta. Bu yeni proje ile tam olarak ne amaçlanılıyor belli değil fakat sanırsam Royalty elması gibi sembolik bir renk gibi gözükecek. Benim düşüncem şu;
Royalty kulübünü geliştirmek adına bir kaç özellik getirilmeye çalışılıyor. Kullanıcı isimlerimizin yanında olan mavi elmasın ışığıyla kullanıcı adımızı parlatmak istiyorlar :)
Kulübün gelişmesi hoşuma gidiyor. Şuan yapabileceğim en fazla tahmin bu :) 


mert-_-

19 yorum:

  1. PuppySasha34 ''İSMİNİ NASIL MAVİ YAPTIN DİYE SORUYORSUNUZ, BUNUN SEBEBİ PLATİNIUM ÜYELİKTİR..''demiş

    YanıtlaSil
  2. Platinium Üyelik...



    Normal üye , süperstar, royaltilik derken bir de platinium üyelik çıktı.Yani royaltylere rakip geliyor.
    Paketin içinde neler mi var;
    -90 gün ilave edilmiş süperstar üyeliği
    -500 ekstra stardollar
    -2500 ekstra starcoins
    -Otomotik royalty durumu
    -20 vintage starplaza ürünü
    -Tüm dünyanın senin VIP olduğunu bilmesini sağlayacak TURKUAZ renkli isim ayrıcalığı


    Bunun tek zor yanı sadece kredi kartı veya Pall Pas'la alınıyor olması.Yani mobil ödeme yok!!!!
    Siz alacak mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl alınıyor ki???

      Sil
    2. platinium üyeliğin normal royalt olmaktan farkı ne ?

      Sil
  3. eskiden royalty özeldi şimdi parayı veren düdüğü çalıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle

      Sil
    2. aynen çok haklısın

      Sil
    3. BİZİMDE HAKKIMIZ CANIM BU İYİ OLDU PARA VERİYORUZ İYİ

      Sil
  4. Platinium Üyelik satın alarda oluyormuş sadece diye biliyorum ..

    YanıtlaSil
  5. güzelmiş :) ismin mavi olması güzel bir duygudur sanırım :D

    YanıtlaSil
  6. Royalty omak için beklerdik şimdi platinium çıktı . zd me yorum burakın i-esen_99

    YanıtlaSil
  7. _01_mislina_01 oylayıın

    YanıtlaSil
  8. blogtaki ismimiz neden mavi bende bunu merak ediyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çünkü belirli bir para ödeyip öyle olabilirsin

      Sil
  9. selinelifnaz Bazaarım'a bakıp MSW için oy verirseniz sevnirim. :)x

    YanıtlaSil
  10. arkadaşlar msw deniyorum oylarmısınız Angela_becky oylayanlar z.dme yazsın hediye yollucam

    YanıtlaSil
  11. SheJeLLy'i oylarsanız sevinirim

    YanıtlaSil