6.03.2013

DERİ BİLEKLİKLER

Merhaba Arkadaşlar;
Deri bileklikler hakkında bu işin uzmanı olan Sare OLCAY ile bir röportaj yaptım!
Sizlerle bu röportajı paylaşmak istiyorum;
Merhaba;
İlk öncelikle röportaj teklifimi kabul ettiğiniz için teşekkür ederim! Aksesuar tasarımlarınızı gerçekten çok beğendim! 
İşte sorularım;
1) Bu işe nasıl başladınız?
2) Tasarımlarınızı yaparken hangi nesnelerden ilham alıyorsunuz?
3) Ürünlerinizde yaş aralığı var mı? 
4) Bu güzel bileklikleri nerede bulabiliriz?
5) Bize söylemek istediğiniz ya da eklemek istediğiniz bir şey var mı?
Merhaba,
Röportaj teklifiniz için ben de çok teşekkür ederim. İlginiz ve beğeninizden dolayı onur duydum.

1) Üniversite yıllarında kıyafet üzerine yaptığım el boyaması çizimleri ilgi gördükçe butiklerde satmaya, müşterilerim için özel ürünler tasarlayarak başladım. Bildiğiniz gibi yüzlerce tipte bileklik modeli var. Bunların arasından farklı ve içime sinecek bir ürün bulamamak beni "neden ben yapmıyorum ki" sorusuna yöneltti. Cevabı da sareolcay.com şeklinde oldu :)

2) Tasarımlarımda ve facebook, websitesi görsellerinde de farkedebileceğiniz gibi primitif (üçgen, kare, yuvarlak) formlardan esinleniyorum. Olabildiğince günümüzü yakalayan, modern yorumlar oluşturmaya özen gösteriyorum.

3) Ürünlerde yaş aralığı yok. Hedef kitlem benim gibi tasarım beklentisi yüksek olan herkes diyebilirim.

4) Bileklikleri www.sareolcay.com adresinden inceleyebilir ve bulabilirsiniz.

5) Siparişe özel boyadığım ürünlerimde, el yapımı ve tasarım ürünlerin değerinin farkında olan herkesi websitemi ziyaret etmeye davet ediyorum. İlginiz için tekrar teşekkür ederim.

Sare Olcay
İşte o bileklikler;




Eşsiz tasarımları beni büyüledi! Çizgiler ve renkler oldukça hoş. El emeği bu bilekliklerin bileğinizde çok hoş gözükeceğinden eminim!
mert-_-

5 yorum: