28.02.2013

En Moda Telefon Kapları!!

 Merhaba Arkadaşlar !:)

Bugün internette dolaşırken harika telefon kapları gördüm.Hemen sizlerle paylaşmak istedim.İsterseniz beraber inceleyelim ayrıca incelerken de kendi yorumlarımı katayım,sizde değerlendirin.:)


     
Çoğu güzelimizin hayranı olduğu ,dünya'da muhteşem bir ün bırakmış olan One Direction grubunun iki tane telefon kabını gördüm.Acaba kaç Directioner bu telefon kaplarına sahip olmak ister?:)
Bu tavşanlı telefon grubu ise çok hoşuma gitti.:) çok şirin duruyorlar.En çok en baştakini beğendim.
,


Bu telefon kabı da tam benlik!süslü süslü,ışıl ışıl..

Bu da çok şirin!






23 yorum:

  1. One Direction kapları dışında, onlara antiyim :D

    YanıtlaSil
  2. ben bunlara bayıldım yaaa :D

    YanıtlaSil
  3. tavşanlı olanlara bayılıyoum :)

    YanıtlaSil