20.08.2012

Bedava Hotbuys çorap ve ayakkabı


bu bedavaya sahip olmak için bilgisayarınızın yerel ağ ayarlarını şu şekilde ayarlayın:
86.12.154.1    diğer kutucuk :80
veya
46.23.64.124 diğer kutucuk:8080
ayarı yaptıktan sonra http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=3596750 adresine gidin ve stardolla giriş yapın.bir kulübe yönlendirileceksiniz.kulüpte şu resmi bulun veclick here yazan yerin  üzerini tıklayın:
ürün suitinize gönderiliyor.işleminiz bittikten sonra bilgisayarınızın ayarlarını eski haline getirmeyi unutmayın.
ceren.gk

11 yorum:

  1. ben üsttekiyle yaptım ve gayet hızlı bir şekilde oldu, teşekkür ederim. isterseniz ziyaret edin: simalz.

    YanıtlaSil
  2. lütfen şu yerel ağ bağlanrısı olmayanı yapın olmadı bu hangi dil yaa

    YanıtlaSil
  3. olmadı.ben zaten böyle olanları yapamıyorum :(

    YanıtlaSil
  4. bunu daha kolay yolu yokmu bilgisayarın ayarlarını nasıl eski hale getiricez bilmiyorum? biri söyleyebilirmi acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben macix_snow_98 ziyaretçi defterime bu soruyu yazarsan sana yardımcı olabilirim. Herkesin tam tersine proxyli bedavaları yapmaya bayılıyorum ve evimde hemen hemen hepsi var. Bu da var yani :3

      Sil
  5. Teşekürler geldi :) Üstteki ayarla yapın ayrıca fazlada kasmıyor rahatça yapabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  6. o adresden giriince click here yazısı cıkıyor ne yapmam gerek yonca abla*?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O click here yazısına tıklayacaksın ve bedava suitinizde gibi Click Here yazısının yerinde bir yazı yazacak. Sonra da proxy ayarlarını eski haline getireceksin *-*
      macix_snow_98

      Sil
  7. Yonca abla bende bedava olarak Hb gözlük ve Hb küpe görünüyor. Onları önceden aldığım için gelmiyo .s

    YanıtlaSil
  8. Yonca abla Google Chrome böyle birşey yapılmıyor. Lütfen bize yardım et.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben chromedan yaptım ilk adres chromda olmuyor ikinci adresten yaptım suitime bakabilirsin sove01

      Sil