14.08.2015

Tasarım Tüyoları

Merhabalar.

Sizlere tasarım yapmak için kullanabileceğiniz birkaç tüyo vermek istiyorum. Ben birkaç aydır dudak tasarımlarıyla uğraşıyorum. Bu yazımda size dudak tasarlamanın püf noktalarından bahsedeceğim.

Bu dudak en sevdiğim tasarımlarımdan. Gelen yorumlar da çok güzel oldu. Bu yüzden anlatımı bu dudak üzerinden yapacağım.

1. Adım: Dudak yaparken renkleri çok sert tutmayın. Yani biraz şeffaflık katarsanız daha güzel duracaktır. Sert renkler denediğinizde ise parlaklık eklemeniz gerekiyor. Bu şekilde dudağın daha gerçekçi ve güzel görünmesini sağlayabilirsiniz.
Size önerdiğim renkler

2. Adım: Dudağın iskeletini oluştururken dikkatli olmanız gerekiyor. Yani boyutu ve şeklinden bahsediyorum. Alt kısmı oval ya da hafif dikdörtgene benzer bir şekilde yapmalısınız. Köşeleri yuvarlak olacak şekilde ama. Tombul dudaklar yaparken bu şekilde yaparsanız çok hoş duracaktır. 

3. Adım: Dudağın üst kısmını yaparken dikkatli olmanız gerekli. Ben de bu konuda zorlanıyorum. Eğer yamuk yaparsanız uzaktan hoş görünmüyor. Bunun için elinizden geldiğince eşit parçalar kullanın. Ve çok ince ya da kalın yapmamaya özen gösterin. 

4. Adım: Dudağın ortak kısmını yaparken birçok model deneyebilirsiniz. Ben bu dudakta düz kullanmayı tercih ettim. İsterseniz görseldeki gibi de yapabilirsiniz. 
Bu da benim yaptığım diğer bir dudak. Ortasını böyle yaparsanız daha estetik duracaktır. 

5. Adım: Parlaklık dudaklar için vazgeçilmez. Daha gerçekçi ve güzel görünmesini istiyorsanız parlaklık eklemelisiniz. Aksi taktirde basit bir model olur. Çoğunlukla beyaz ve krem parçalarla yapıyorum. Parlaklık yapmalısınız fakat çok aşırı kaçmamak en iyisi.

Ve kaydedin. Tasarım bölümüne gelen değişiklikle artık beğenmediğiniz yerleri düzeltebiliyorsunuz. Yeni özelliğe bayıldığımı söylemem gerek. 

Umarım beğenmişsinizdir. Bilgilerimi elimden geldiğince sizlerle paylaşmaya çalıştım. 

Siz de dudak tasarlıyor musunuz? Eğer denemeleriniz var ise linkini yoruma bırakın. İncelemek isterim. Resmi internete yüklemeyi buradan öğrenebilirsiniz. 

Görüşmek üzere..

tuba_pink

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder