6.07.2015

Hot Buys Summer Retro!


HotBuys her zaman bu oyunda değerli oldu. Özellikle bazı ürünler çok yüksek
fiyattan satıldı.
Stardoll ekibi değerli ürünlerin bazaar sınırından (600sd) pahalıya satılmasına karşı.
Kaldı ki çok daha değerli parçalara gerçek ödeme (tl,dolar vs.) yapanlar var.

Bunun için olacak ki stardoll bir yeni önlem daha almış ve Hb summer Retro 
ile eski hb ürünleri satışa çıkarmış.


 
İçlerinde almanız gereken hem değerli hem güzel parçalar var.
Mağazaya gitmek için TIKLA. 
İyi alışverişler.

 

6 yorum:

  1. Almak isterdim ama pcde flaş çöktü hiç mağazayı evimi g. Salonuna falan giremiyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakın bir zamanda bu bana da oldu. Uygulamanın sitesine girip güncelleştime yap sorun çözülür.

      Sil
    2. Ama pc babamın birşey olur diye korkuyorum.

      Sil
  2. Korkulacak bir şey yok zaten program bilgisayarda yüklü sadece güncelleme alması lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki nereden nasıl ne yaparak güncellemem lazım söyler misin çok üzülüyorum sdye giremiyorum süper şeyler gelmiş

      Sil
    2. Örneğin Starplaza bölümüne geldiğinde yüklenmeyen bölümün ortasında bir link çıkıyor. Ona tıkla o seni siteye yönlendirecektir.

      Sil