25.07.2015

Cutecrystall Röportajı

Hepinize merhaba.Stardoll'un başarılı tasarımcılarından birisi olan Cutecrystall ile sizler için  keyifli bir röportaj gerçekleştirdik.Keyifli okumalar ^-^
1-Stardoll'a nasıl başladın?
-Stardoll'a kız kardeşim sayesinde başladım.O oyunu çoktan bıraktı ama ben bağımlısı oldum.
2-Tasarım yapmaya nasıl başladın?
-Aslında tasarım yapmaya beni iten kendi tasarımlarımı kullanma isteği ve ben neden yapamiyim ki sorusu oldu.Tasarım yapmayı seviyorum çünkü yaptıkça stres atıyorum.Bana çok iyi geliyor.
3-En sevdiğin tasarımın hangisi.
-En sevdiğim tasarımım bu .


4-En çok hangi tasarımın satılıyor.
-En çok bu tasarımım satılıyor












5-Genellikle silip yapar mısın yoksa ilham gelmesini mi beklersin?
-Genellikle yapıyorum içime sinirse satışa sunuyorum.Bazen enerjiksem ilham perisi ile adete yarışıyoruz :)
6-İlham kaynağın nedir?
-Bazen saç fotoğraflarına bakıyorum ama tıpatıp aynısını yapmak için değil,sadece ilham almak,nereye ne parça daha iyi durur diye göz atıyorum tabii ki...
7-Genelde tasarımlarının çoğunu sevdiğin kullanıcılar kimler?
-Tasarımlarını sevdiğim kullanıcılar;viivian,kikinka4.12,puppysasha34
8-Birazda Starplaza'dan konuşalım.En çok Stardollars'ını hangi ürüne harcıyorsun?
-Çok fazla Stardolları harcamam.Yeni mağaza geldiğinde beğendiklerimi alırım.Onun dışında en çok çanta ve vücut aksesuarları satın almayı seviyorum :)
9-En sevdiğin moda mağazaları hangisi?3 tane söyleyebilir misin?
-Rio,Le ve antidote tarzımı yansıtıyor.Genelde cıvıl cıvıllar.
10-Takıda ve dekorda hangi mağazaları tercih ediyorsun?
-Özellikle belirtebileceğim mağazalar yok.Ne hoşuma giderse onları alıyorum.Dekor için Süite Shop'tan alışveriş yaparım,önüme ne hoş çıkarsa.
11-Ve son soru..Nasıl bir tarzın var?
-Benim tarzım ruh halimi yansıtıyor.Bazen olgun,bazen spor,bazen klasik.Aslında şöyle söyliyim;yakışanı giyerim.
Evet..Umarım okurken keyif almışsınızdır *-*
Bir sonraki blog yazımda görüşmek üzere :)
                                                                     -miispuunk

smile ifade simgesi

2 yorum:

  1. Çpk güzel olmuş teşekkürler. Aklımda yeni bir uygulama var çekilişle normal üyelerle de röportaj yapıp blogta yayınlayabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim.Önerin için de teşekkürler,diğer blog yazarları ile paylaşacağım bunu.

      Sil