3.05.2015

SNOWFAIRY_ Röportajım

Herkese merhabalar :D Sizler için tasarımcı/tanınmış kişiler ile röportaj yaparken bir güzelinide SNOWFAIRY_ ile gerçekleştirdik.Keyifli okumalar.
1-Stardoll'a nasıl başladın?Birisi mi tavsiye etti?Yoksa gezinirken mi gördün?
-Stardoll'a çok küçük iken başladım,10 yaşımda.O zamanlar sadece bebek giydirmek için giriyordum.Geçen yaz kuzenim kendi hesabına girdi,onu izler iken dikkatimi daha çok çekti.2014 Haziranda ayında SNOWFAIRY_'i açtım.
2-Tasarımların çok seviliyor ve tutuyor.Senin en sevdiğin tasarımın hangisi ?
-En sevdiğim tasarımım animasyon filminin de büyük hayranı olduğum Frozen Anna tasarımım :) Onun dışında genel olarak hepsini seviyorum.
3-En çok hangi tasarımın satılıyor ?
-Mavi milkshakeli kol tasarımım en cok satan tasarımım. Gunde ortalama 20 tasarım satılıyorsa rahat 10 tanesi bu tasarımımdır.(ilk strike a pose tasarımım)
4-Yeteneksiz olduğun bir tasarım bölümü var mı ? 
Saç tasarımı konusunda çok iyi olmadığımı düşünüyorum.Moda takı ve dekor kısımlarına da çokça kez uğradım ve genel olarak beğenildi.
5-Tasarım yaparken genellikle silip yapar mısın yoksa ilham gelmesini mi beklersin?
-Günlük hayatımda ilgimi çeken şeylerden oluşuyor tasarımlarım. İzledigim filmlerden, gördüğüm resimlerden veya ilgimi çeken her neyse bunlardan oluşuyor. Strike a pose tasarımlarımı ise ihtiyaçlardan dolayı oluşturdum. Orjinalleri sınırlı sayıda ve pahalılar, alamayanların içinde kalmasın diye yapıyorum.
6-Genelde tasarımlarının çoğunu sevdiğin kullanıcılar kimler?
-Sziszi92 en begendiğim tasarımcıdır, gercekten çok tebrik ediyorum çok başarılı tasarımları var.
7-Birazda Starplaza'dan konuşalım.En çok Stardollars'ını hangi ürüne harcıyorsun?
-Starplaza'yla çok aram yok, kendi ürünlerimi kendim yapıyorum  fakat ara sıra dekor ürünlerine harcıyorum.
8-En sevdiğin moda mağazaları hangisi?3tane söyleyebilir misin ?
Le,Strike a pose ve her ne kadar alışveriş yapmasamda Royalty mağazalarını beğeniyorum.
9-Takıda ve dekorda hangi mağazaları tercih ediyorsun?
-Takıda Epiphany,dekorda Pet a Porter mağazaları en beğendiklerim.
10-Ve son soru.Nasıl bir tarzın var,tek kelime ile anlatırsan o kelime ne olurdu?
-Farklı :D
İşte yaptığımız keyifli röportaj.Umarım sizde okurken keyif almışsınızdır :) 
Bir sonraki blog yazımda görüşmek üzere.
                                                                    -miispuunk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder