4.03.2015

Röportajlar İçin

Merhaba;

Bugün sizlere bir şey soracağım. Bu yüzden böyle bir yazı paylaşmak istedim. 
Daha önceden okuyanlarınız vardır belki. Ünlü Türk tasarımcılarla röportajlar yapıyorum. Henüz Has-Ret ve eylemm.. ile röportaj yaptık. Bloğumuzda bulabilirsiniz. Yakında BernaKrsn. ile de röportaj yapacağım. İletişime geçtim ve kabul etti. 1-2 hafta içerisinde geliyor. Size sorum şu: Röportaj yapmamı istediğiniz üyeler kimler?
Ünlü Tasarımcılardan hangileriyle röportaj yapmamı istediğinizi yoruma bırakabilirsiniz.
Türk tasarımcılar olsa daha iyi olur. Çünkü Stardoll'dan ya da sosyal medya hesaplarından iletişime geçiyorum. Bu yüzden Türk tasarımcılar şimdilik daha iyi olur. Ama yabancılardan da aklımda birkaç isim var. Yakında onlarla da iletişime geçmeyi deneyeceğim.
Bizi kırmayıp röportaj verenlere de buradan teşekkür ederim tekrar. :D

Şimdilik bu kadar. Yorum bırakmayı unutmayın!
Görüşmek Üzere!!


tuba_pink 

5 yorum:

  1. PuppySasha34 ile olsa çok iyi olurdu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azra Abla'ya daha önce istek atmıştım ama istekleri kabul etmediği için yeni istek atamıyorum. Onunla bağlantıya geçmek zor ama deniyorum. Teşekkürler.

      Sil
  2. Bence de Azra Abla olabilir ama çok meşgul gözüküyor . Müge Abla'da olabilir.Arki. Adlı kullanıcının da büyük hayraniyim o da olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azra Abla'ya ulaşamıyorum ama Müge Abla veya Arki. aklımda bulunacak. Onlarla Röportaj yapmayı ben de isterim. Teşekkürler.

      Sil
  3. _TOMBSTONE_ ILE ROPORTAJ YAPABILIRMISIN GERCEKTON COK GUZEL OLR :D

    YanıtlaSil