25.02.2015

Callie's Picks Issue No.35

MERHABA KIZLAR!
Stardoll'a yeni Callie gelmiş. Ben ürünleri beğendim. Başka bir koleksiyona ait ve çoktan satıştan kalkmış bir ürünün aynısından vardı. Yazımın devamında bahsedeceğim.
Toplam 36 ürün bulunuyor. Fiyatları 5-20 Sd arasında değişen 32 ürün ve 45-80 Sc arasında değişen 4 ürün var. Sadece Royaltylere özel olan çok şık bir jean var. Royalty olsam kesin alırdım. :D
Ürünler;


Ve yazının başında bahsettiğim şu ürün. Daha önce bu ürün Hot Hot Buys kolaksiyonundaydı. Ve benim hoşuma giden bir etek. Birçok kombinimde kullandım. Hot Hot Buys'taki fiyatını tam bilemiyorum. Bazaardan almış da olabilirim.
Ama eğer Bazaardan değilse baya uygun fiyata almışım. :D
Ürünler güzeller ve beğendiklerinizi kaçırmayın! Callie's Picks genelde Starplaza'da çok fazla kalmıyor.

GÖRÜŞMEK ÜZERE!


tuba_pink


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder