26.08.2012

Ebruli Tırnaklar


            bu yazımda sizlere ebruli tırnakların yapımını anlatmak istiyorum.Paylastıgım videoyu izlerseniz nasıl yapıldıgını daha kolay anlarsınız biraz sabır ve zahmet gerektiren bir iş ama bir okadar da zevkli.Bir kabın içine normal suyu dolduruyorsunuz sonra ojeleri suya damlatıyorsunuz aynı ebruli yapar gibi boyalar suyun üstünde kalıyor fazla yukarıdan damlatmayın ojenin boyası suyun dibine batar.Sonra videoda gösterildigi gibi tırnaklarınızın kenarlarını bantlayınki oje bulaşmasın parmagınızı suyun içine batırın ve çıkartın ordaki ebru desenleri tırnağınıza çıkmıs olucak ben anlattıgım şekilde denedim oldu umarım sizlerde başarılı sonuclar elde edersiniz.
                       



4 yorum:

  1. video çok güzel...bir şey rica edebilirmiyim?öncelikle reklam için kusura bakmayın.4 çeşit saç satıyorum.tanıtımımda fotoları var.fiyatlarıda uygun hem sd hem sc satıyorum suitime bakarmısınız?? sove01

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bayıldım renkler müthiş zaten *-*

    YanıtlaSil
  3. Taylorww yi ziyaret edin bnde denedim oldu :)

    YanıtlaSil